Let's fuckin' do it Romania!

luni, 30 august 2010

KoRn all the respect ever!

KoRn was...fuck i got no words to describe the vibe that was there...So thank you KoRn for these awsome memories.

Imi aduc aminte ca era ora 14 si eram la o terasa...ma uitam din minut in minut la ceas cu speranta sa treaca timpul cat mai repede sa inceapa concertele. Dupa o lunga asteptare, intr-un final s-a facut si ora 17:30 si pe scena mare si-a facut aparitia Subscribe, care sa fim realisti nu a avut cea buna prestatie. Desi simteam oboseala acumulata in noaptea de dinainte, mi-am gasit energia necesara sa savurez si sa imi fac incalzirea pentru KoRn. Apoi au urmat Zdob si Zdub cu o prestatie super, plina de energie, care m-a facut sa realizez ca am cam uitat cat de faine sunt concertele lor. Mai ales ca au avut un playlist foarte bine gandit, in acelasi film cu acea seara. De la piese ca Zdubi bateti tare pana la Bunica bate toba, a fost un concert foarte reusit.
Apoi dupa vreo 2 ore...dupa inca o trupa, se apropia incet dezlantuirea. Asa ca am inceput sa ma strecor pana in fata scenei. Au inceput probele de sunet. Staff-ul KoRn pregateau scena. Trebuie sa recunosc ca la inceput eram un pic sceptic, mai ales pentru ca am vazut ca JD nu a venit cu stativul lui, Ray fara setul lui de tobe personalizat. Dupa o intarziere a inceput in final si concertul. Wow. Nu faceau pogo 10 oameni ci toata multimea. Era nebunie! Mii de oameni sareau jumate de metru! Efectiv nebunia lui dumnezeu! :)) sa zic asa!
Plus ca si-au ales un playlist care cuprindea piese unu si una...de la legendara BLIND la CLOWN la SHOOTS AND LADDER(care wow cu bagpipes cu tot) la FREAK ON A LEASH la FALLiING AWAY FROM ME la SOMEBODY SOMEONE la GOT THE LIFE pana RIGHT NOW, DID M TIME, OILDALE. Sa nu uitam de Blind care de la primele sunete in cinele tot ne-am pus jos si asteptam faimosul ARE YOU READY sa inceapa delirul! Se mai auzea un "Stai in p..a mea jos" sau un get the fuck down!
Plus solo-ul de tobe de la Ray. Plus claparul nou integrat perfect in band! Ce mai!! NO WORDS TO DESCRIBE!!!!!!! FUCKING AWSOME!!!!!!!!!



Feel the vibe...




2 comentarii: