Let's fuckin' do it Romania!

duminică, 16 ianuarie 2011

2011

16 ianuarie 2011,o duminica mohorata ca la dracu, ora 15:36 doua cafele baute, acuma o incep pe a 3-a, vreo 5 tigari fumate, vreo 50 de piese aruncate la nimereala in winamp prin fascinanta optiune de shuffle. Nimic nou ce dracu...alt an aceasi poveste de cacat, imbatrinim dar tot ca la 17 ani gandim, ne ducem dracu dar tot ne amagim ca viata buna, viata faina, viata nush cum, ca love, ca mr. love, ca prieteni, ca bff, ca ... cacat! Aici esti singur! Si prin aici ma refer la teritoriul nostru extrem de bogat in resurse, cea mai frumoasa tara, cea mai frumoasa limba, cea mai dulce limba, cel mai viteaz neam, neamu ala care a rezistat eroic impotriva turcilor cu pietre si coase si furci si cu opinci si o iee(iie) sau cum dracu se scrie. Mda am un gust amar, acuma nu stiu daca e de la berea de aseara sau chiar tre sa ma spal pe dinti. Si culmea ma spal pe dinti si tot nu trece... Raman cu gustul amar! Cum as putea sa raman cu gust amar daca vorbesc cea mai dulce limba?  Mai ales dupa 2 saptamani intr-o alta tara nu va spun numele dar incepe cu G se termina in ermania. Perioada in care...aveai impresia ca traiai pe o alta planeta, inconjurat nu de oameni ci de alte vietati(alieni daca vreti voi) care chiar aveau ceva in cap si in piept si nu numai goluri si pule mari!  Dar sa nu incepem ca daca bag aici tot ce am in cap "vine astia si ma leaga". Tocmai de aia imi aprind a 6-a tigare pe ziua de astazi si ma calmez, ca nah tutunul cica relaxeaza...cand defapt combinat cu o cafea cu lapte defapt duce la o usoara senzatie ca ai bagat in tine ceva laxative....poate asa relaxeaza bagi o tigara si o cafea, te duci te...(spuneti voi cum vreti) golesti :D si poc uite si relaxarea frate! Deci ce vorbeam?...Ah nimica... :)) Aberatii aberante extrem de aberante...Nu am nimic de spus da parca e terapie intensiva sa apas tastele astea smechere de la tastatura, si in fond oricum nu citeste nimeni...deci i'm good! Dar totusi am un fir de poveste pe aici pe undeva prinde aceste randuri de zero-uri si de 1. Sincer imi e dor de varsta de 6 ani in care nu aveai alte task-uri( bah engleza asta ne omoara) decat sa te joci sa dormi si sa te distrezi. Eram mult mai fericiti. Acuma nu o luati ca o pe aluzie la suicid sau ca mai stiu eu ce... Suntem si acuma fericiti dar nu e aceeasi fericire...Imagineaza-ti nici o grija... Nu poti pentru ca esti inconjurat de ele. Traiesti cu ele si ele cu tine. Ne mai bucuram cand iese soarele si ne adunam cativa la o bere la o terasa sau la un fotbal/baschet mergem la o mare sau la un munte, sau mai stiu eu la ce bucura si altii. Dar chestiile astea trec si tot la neputinta noastra ne intoarcem, la nerealizarea viselor de cand erai copil mic. Oai cate idei si cate vise am avut cand eram mic. Cate dorinte, cate planuri...si ajung acuma la 25 de ani...inca sunt tanar...si parca sunt extrem de departe de tot de toata copilaria mea...de toata inocenta mea. Aratati-mi-l pe ala care poate spune ca si-a realizat toate dorintele de cand era mic... Si daca tot vorbeam de dorinte am avut si o dorinta mica si inofensiva...de vreo 10 ani incoace am vrut sa cant si eu cu niste oameni! Si cand am gasit acei oameni super OK eu eram la cluj si ei in sibiu...nici cum nu am reusit...si de-atunci am avut o gramada de incercari si experiente care m-au cam facut sa renunt la acest vis... Uai scuze acuma ca imi plang mie de mila...da oricum vb pentru mine...si uite am dat un exemplu de dorinte...O sa fie vorbe ca nu am incercat destul...ca nu tre sa renunt...ca dracu mai stie ce...In fine...Hai ca mi se termina si tigara si deja am inceput sa vb numai tampenii...Anyway...Lasa-ti grijile deoparte si traiti-va viata asa cum e mai maronie pt unii, mai roza pentru altele(altii) ca acuma e timpu...bucurati-va din nimicurile de zi cu zi ca ele fac diferenta...Nu mai ganditi in asamnblu...nu mai ganditi in trecut...nu mai ganditi in viitor...traiti in prezent...si mergeti pe mentalitatea romanului prost gramada...I am the best, fuck the rest!

3 comentarii:

  1. nemernicule!!! ai revenit! bravo!
    ps: ce pula ne-am facut vineri seara. uai de mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. uai de mine si de mine...oricum i enjoyed the show!

    RăspundețiȘtergere
  3. bah lalailor mai usor cu facutu asta va vreau in forma la cantat !! hai mai usor cu berea si mai tare cu chitara si cu toba !!!

    RăspundețiȘtergere