Let's fuckin' do it Romania!

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Rx










In timp ce un prieten de al meu ascuta o maceta...http://impotrivatuturor.blogspot.com/ eu aprind o tigara, si diger o cafea cu lapte in simpla nepasare a mea, in simpla dezamagire a mea. Cum am incetat sa cred ca de unul singur nu pot sa schimb absolut nimic? Am ajuns sa cred ca nu e de datoria mea sa fac lumea mai buna. Si daca nu e de datoria mea sa fac lumea mai buna atunci a cui datorie e? Se pare ca in tara noastra de bastina nu se mai prea gasesc oameni care chiar ar putea sa schimbe ceva. Tot optimismul copilariei, toate sperantele copilariei mor odata cu maturizarea. O maturizare care nu vine singura, ci cu un mic cadou(bonus) ca la orice produs de cacat cumparat la teleshopping-ul fals, difuzat in mass-media. Si acest cadou nu e altceva decat o imputita indoctrinare, pe care fara sa vrem o capatam doar traind in aceasta societate comunista numita Romania! Si atunci ramanem toti cu niste vise. Asta e tot ce ne ramane! Pentru ca odata pusi in fata schimbarii, ne gasimi inapti in a face ceva. Si cum sa mai speram la vremuri mai bune, ca macar un vis din miile de vise pe care le avem se va implini, daca romanul se bazeaza pe ideea "las' ca trece". Romanul e multumit atat timp cat are ce bea si manca. E multumit atata timp cat are parcat bmw-ul chiar daca asta ar insemna sa imparta cu inca 7 oameni o garsoniera. E multumit sa aiba poze cu cativa euro in mana, cu cateva cutii de parfumuri false. E trist. Si de ce as mai incerca sa schimb ceva in tara asta cu oamenii astia de cacat, cat pot foarte usor sa plec dracului in alta parte. Singura problema e ca nu pot sa plec cat mai departe pentru ca desi suna sadic si masochist imi iubesc tara.



Cand merg pe strada si vad copii, copiii care in 10 ani urmeaza sa reprezinte tara asta, ma iau toti dracii. De ce? Ce vad? Vad copii, unul mai smecher ca altul, copii care sunt abonati la vestitele magazine "GET HIGH LEGAL", vad copii ce se injura, ce se bat. Astia nu mai sunt copii. Da intr-adevar societatea evolueaza. Dar aici nu e vorba de evolutie ci de regres! Si daca dovada minciunii e mizeria din noi cum sa te mai astepti la oameni drepti, la oameni corecti. Si cum ar putea sa evolueza la noi cand ideea de adevar si dreptate mai nou ti-i impune media. Si ce vad la televizor, pe internet sau la radio? Mizerii. Pe toate programele tv romanesti se dezlantuie o intreaga fabrica de gunoaie si de cacat. Ce emisiuni promoveaza mari entartainari romani? Pai niste exemple aleatori: Am auzit de o emisiune IN PUII MEI! nu stiu despre ce e vorba dar nici nu am curaj sa urmaresc macar 5 min. Si pentru ca tot se apropie revelionul, un oarecare post tv, nu dau nume, ne ofera ca si program de revelion asa numitul REVELION FARA NUMAR cu invitati unul si unul printre care ar putea enumera pe vijelie si toata gloata de la groapa de gunoi. Sa nu mai vb de tradati in dragoste,o perpetua defilare de tarani si smecheri! Sa nu mai vorbesc de programul tv dedicat labarilor si homosexualilor OTV. Si enumarile pot continua, dar ma opresc aici pentru ca imi este scarba. Ahh sa nu uit. Am primit un mesaj pe Dolce tv care suna cam asa: In urma solicitarilor dumneavoastra am inclus in grila programelor de baza si programul TARAF TV! Hai mah! Sa fim seriosi.



Si acuma ce credeti se mai poate schimba ceva la noi?




3 comentarii:

  1. Amin Brother !
    Pai Dragos sa stii ca in tara asta in ultimii 20 de ani nu s-au schimbat multe , tot ceea ce s-a intamplat a fost ca umare a caderii "comunismului" si a invaziei de "lucruri bune din vest" .De fapt nu s-a schimbat nimic , tot aceeasi comunisti conduc tara asta , care tot o tara condusa de comunisti putrezi a rams .
    Cand or sa ajunga jegosii astia la -2 atunci sa speram in lucruri mai bune .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa moara caca, pana si tu ai blog! Bag sama e la moda. Cand mai iesim la o bere?

    RăspundețiȘtergere
  3. he he.aseara m-am uitat la un film fain in care se concentra realitatea asta descrisa de tine aici. california dreamin`
    iar zilele trecute urmaream tv-ul plin cu emisiuni cu distrusi de-astia de isi cauta perechile, etc...
    la inceput am ras
    dar sa mor io daca asta nu e tragedie, nu drama
    pula mea

    RăspundețiȘtergere